عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 27 / 11
بازدید : 257
نویسنده : هادی

یک پیرمرد بازنشسته خانه ی جدیدی در نزدیکی یک دبیرستان خرید. یکی دو هفته ی اول همه چیز به خوبی و خوشی گذشت تا این که مدرسه ها باز شد. در اولین روز مدرسه پس از تعطیلی کلاس ها ۳ تا پسر بچه در خیابان راه افتادند و در حالی که بلند بلند با هم حرف می زدند هر چیزی که در خیابان افتاده بود شوت می کردند و سروصدای عجیبی به راه انداختند.

این کار هر روز تکرار می شد و آسایش پیرمرد مختل شده بود. این بود که پیرمرد تصمیم گرفت کاری بکند. روز بعد که مدرسه تعطیل شد دنبال بچه ها رفت و آنها را صدا کرد و به آنها گفت: بچه ها! شما خیلی بامزه هستید از اینکه می بینم اینقدر بانشاط هستید خوشحالم من هم که به سن شما بودم همین کار را می کردم. حالا می خواهم لطفی در حق من بکنید من روزی
هزار تومن به شما می دهم که بیایید اینجا و همین کار را بکنید بچه ها خوشحال شدند و به کارشان ادامه دادند. تا آنکه چند روز بعد پیرمرد به آنها گفت: ببینید بچه ها متاسفانه در محاسبه حقوق بازنشستگی من اشتباه شده و من نمی توانم روزی صد تومن بیشتر بهتون بدم. از نظر شما اشکالی نداره؟

بچه ها با تعجب و ناراحتی گفتند: صد تومن؟! اگه فکر می کنی به خاطر صد تومن حاضریم این همه بطری و نوشابه و چیزهای دیگر را شوت کنیم کور خوندی ما نیستیم!
و از آن پس پیرمرد با آرامش در خانه جدیدش به زندگی ادامه داد.

حواسمان باشد كه طمع ، چيزهايي را كه از آن لذت ميبريم را از ما نگيرد!



:: موضوعات مرتبط: ...:::مطالب مفيد:::... , داستانهای آموزنده , ,
:: برچسب‌ها: داستانهاي آموزنده , داستانهاي عبرت آموز , نكات آموزنده , داستانهاي واقعي آموزنده , ,
تاریخ : دو شنبه 27 / 3
بازدید : 286
نویسنده : هادی

  همه ما از پيشگويي آينده لذت مي‌بريم و دوست داريم بدانيم چه آينده‌اي در انتظارمان خواهد بود. عده‌اي حاضر هستند براي پيشگويي آينده‌شان هر كاري انجام دهند اما آيا تا به حال به اين فكر كرده‌ايد كه خودتان هم مي‌توانيد به‌راحتي آينده‌تان را پيشگويي كنيد؟



:: موضوعات مرتبط: ...:::مطالب مفيد:::... , ,
تاریخ : دو شنبه 27 / 3
بازدید : 252
نویسنده : هادی

 و سرانجام فقير و تنها مي‌شويد اگر...

اگر يك خانم هستيد لطفا اين جملات را با دقت بخوانيد و خودتان قضاوت كنيد. از سال 2000 به بعد عمر متوسط زنان بين 7 تا 10 سال بيشتر شده است و اين موضوع نشان مي‌دهد زن‌ها بايد 7 تا 10برابر بيشتر هزينه زندگي خود را تامين كنند.



:: موضوعات مرتبط: ...:::مطالب مفيد:::... , ,
تاریخ : دو شنبه 27 / 3
بازدید : 239
نویسنده : هادی

  چقدر به شانس اعتقاد داريد؟ حتما از خودتان بارها سوال كرده‌ايد كه چرا بعضي آدم‌ها خوش‌شانس به دنيا آمده‌اند و بعضي‌ها جز بدبياري روي ديگري از زندگي را نديده‌اند؟



:: موضوعات مرتبط: ...:::مطالب مفيد:::... , ,
تاریخ : دو شنبه 27 / 3
بازدید : 267
نویسنده : هادی

  یکی از بهترین کارهایی که می‌توانیم بکنیم این است که وقتی اوضاع طبق برنامه‌های ما پیش نمی‌رود، به همه ماجراهایی که اتفاق افتاده خوب فکر کنیم و تا جاییکه می‌تونیم از همه تجربیاتمان درس بگیریم و خودمان را برای موفقیت در آینده آماده کنیم.



:: موضوعات مرتبط: زندگی موفق , ...:::مطالب مفيد:::... , سخن بزرگان , ,

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد


به وبلاگ من خوش آمدید ، امیدوارم از مطالبی که براتون میذارم خوشتون بیاد و ازشون در تمامی مراحل زندگیتون استفاده کنید تا بتونم سهم هرچند خیلی کوچکی در موفقیت ایرنیان عزیزی که این وبلاگ رو میخونن داشته باشم. ممنون

بیشترین توجه شما به کدام موضوع وبلاگ می باشد؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرواز به سوی شادی و موفقیت و آدرس moafagh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 543
بازدید کل : 120946
تعداد مطالب : 226
تعداد نظرات : 62
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما

RSS

Powered By
loxblog.Com